2011 - En kort återblick

Varför kort? Ja, det kan väl inte bli annat när man ser till det ytterst magra resultatet sett över ett helt år. Jag inledde året med hela tre månaders overksamhet innan jag byggde något överhuvudtaget.
 
Först ut på byggbordet under året var min Zipper som fick sig en dryg månad i rampljuset innan den förpassades till lådan med sovande projekt på grund av bristande ork.
 
 
Därefter arbetade jag bara sporadiskt med lite diverse övriga sovande projekt fram till i september då jag startade mitt Spitfirebygge. Två månader senare stod så skönheten klar även om jag inte är nöjd med resultatet på grund av en mattlack som ställde till det i kubik för mig.
 
 
Det sista som hände under 2011 var att jag startade ännu en byggsats eller vad man nu kan kalla nitmonstret med den bortglömda passformen.
 
 
Det var inte mycket på ett helt år. En byggd modell och inte mycket i övrigt att tala om. Förhoppningsvis kommer 2012 bli ett betydligt mer produktivt år för mig, det kan nog inte bli sämre för mig.
 
Limma väl nu när vi lägger 2011 till handlingarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0