SAAB J35 Draken (Airfix 1:72)

Här är nu bilderna på det färdiga flygfäet. Personligen så tycker jag att den blev söt och en liten reflektion över det hela från min sida är att Draken nog torde höra till kategorien "Världens vackraste flygplan genom tiderna".

Varsågoda och beskåda mitt första moderna flygplan genom tiderna då alla som jag har byggt tidigare i min ungdom har varit propellerdrivna och hört hemma i kategorin WWII. Här kommer bilderna på resultatet.

























Det var allt för den här gången. Jag kan dock avslöja att jag har fått blodad tand på "Braille Scale" som 1:72 även brukar kallas för. Det var riktigt roligt att bygga och måla i den här skalan. Det kommer att bli mer moderna flygfän från mitt byggbord framöver. Bara trevligt att variera sig lite och inte enbart bygga i 1:35 skalan hela tiden.

På återseende och limma väl...

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

svar; tackar så mycket :D

finns inte tid att göra saker senare längre, då kommer det massa annat man ska göra ;D

haha ;d som du säger ! men ud man är inte äldre än man gör sig ! ha det bäst !

2010-04-25 @ 20:44:10
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Cia

du gick säkert ner i vikt när du såg min tårta. ;) Jag har inte gjort nånting ännu med pärlorna men det kommer säkert när jag får lite mer tid över. Kram

2010-08-27 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0