T-34/57 Model 1941 diorama #8

Sen senast så har jag arbetat en hel del på tornet. Inte så mycket att berätta om det hela faktiskt utan bilderna får stå för informationen. Vad som jag kan säga är att det är riktigt trångt i tornet på en T-34. Sen så är det ju även korrekt att använda samma slutstycke till kanonen som följer med i byggsatsen då ZIS-4 57mm kanonen som jag ska använda mig utav använde samma slutstycke som F34 76mm kanonen i en vanlig T-34/76 Modell 1941-43.

Först så har vi underdelen av tornet.






Sen så har vi insidan av tornets väggar.





Sen så ska överdelen av tornet på plats och då ser det ut så här.







Men man ska ju fylla tornet med en kanon också då det ju liksom är huvudsyftet med tornet på en stridsvagn. Så här har vi då kanonen.









Sen så ska kanonen på plats i tornet också och då ser det ju ut så här.





Här syns det definitivt hur trångt det är i tornet.







Och så slutligen då en bild på den stora tornluckan.



Det var allt för den här gången, det blev inte så mycket text idag men dock desto mer bilder och det är ju inte fel det med. Så tills nästa gång, limma väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0