T-34/57 Model 1941 diorama #12 - En jämförelse

Jag har nu det senaste halvåret kämpat med mitt försök till att återskapa ett foto, eller som det har varit i mitt fall, där jag faktiskt har haft två stycken foton att tillgå ur lite olika vinklar. Men hur lyckades jag då? Enklast är ju helt enkelt att jämföra referensbilderna med motsvarande dioramabilder.









Vinklarna är ju inte precis likadana mellan referensbilderna och dioramabilderna. Men jag tycker att det framgår klart och tydligt vid en direkt jämförelse att jag inte har lyckats så där jättebra med det hela. Jag är lika fullt riktigt nöjd med mitt verk, även om det inte blev precis som på referensbilderna. Tycker det syns med all tydlighet att det är Major Lukin's T-34/57 från bilderna som jag har återskapat i mitt livs första diorama.

Limma väl...

Kommentarer
Postat av: Cia

Konstigt nog har han inte haft nån huvudvärk alls. Han har bara levt i en suddig värld som han själv uttryckte det.

2010-02-02 @ 21:59:57
Postat av: Cia

Nu måste du bygga mer så att det blir lite uppdatering här på sidan. ;)



Kram

2010-03-17 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0