Italiensk stridsvagnsförare, Nordafrika 1941

Min första figur på fem års tid stod klar i början av februari i år. Det rör sig om en resinfigur ifrån Royal Model i skalan 1:35 som tog ungefär två veckor att slutföra. Här är resultatet av de två veckorna.
 
 
 
 
 
 
Det var två nyttiga veckor att dra lärdom av och resultatet är att jag inte längre ryggar inför tanken på att måla fler figurer men på samma gång kan man säga att jag inte förväntar mig underverk i framtiden heller för den delen med figurer för min del.
 
Limma väl samt våga och vinn!

Kommentarer
Postat av: Bruce H. Roush, Jr.

Hi from Jarrettsville, Maryland,
Like your M13/40 armour! I am just back into modeling after 10 years off.
Always Liked the Italian armour.
Yours,
Bruce

Hej från Jarrettsville, Maryland,
Gillar din M13/40 rustning! Jag är bara tillbaka till modellering efter 10 år av.
Alltid tyckt det italienska rustning.
din,
bruce

Svar: Thanks mate! There's something special with Italian armour.
McCoy

2012-10-16 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0