Curtiss Tomahawk IIA (Airfix 1:72)

Airfix A01003 + Eduard #73427 + Hobby Boss #80209 dekaler ovanpå ett blomfat.
 
Ett otroligt roligt bygge är nu avslutat och här är slutresultatet. Jag stötte inte precis på några problem med byggsatsen. Passformen är lysande och detaljrikedomen är mer än godkänd för £5.99 för att inte tala om den underbara PE'n från Eduard som gav mersmak. Det här är helt enkelt ett av få byggen som jag är hyfsat nöjd över. Dessutom blev jag klar med den i tid och kunde ta de sista bilderna här nedan den 28:e september i år och deadlinen för bygget var som sagt satt till den 30:e september. Pjuh!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kommer återvända till Airfix's härliga P-40B fler gånger då den helt enkelt är värd ett eller flera återbesök och bjuder på ren oförfalskad bygglädje!
 
Limma väl där ute i stugorna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0