Kvällslektyr

Har det gått för långt med vansinnet när man tar med sig en bygginstruktion till en modell som man inte ens håller på att bygga till sängen och läser den istället för en bok eller tidning en stund innan man ska sova? Det är precis vad som hände mig igår och det bara kändes rätt att göra. Vet dock i alla fall av en som förstår mig till fullo även om det inte var en beskrivning från Bronco  i det här fallet. Byggbeskrivningen i fråga var som ni säkert kan gissa er till Eduard's MiG-21Bis som jag nyligen har fått.
 
Här har ni några smakprov på den trevliga läsningen fast jag förmodar att det underlättar att man har AMS för att uppskatta detta till fullo.
 
 
 
 
Det var allt för den här gången. Nu måste jag läsa lite till innan vitrockarna kommer med tyck-om-dig-själv-tröjan.
 
Limma väl och var inte rädd för vansinnet utan ta emot det med öppna armar istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0