Välkommen till min blogg!

Efter att i åratal varit av den åsikten att bloggande inte är något för mig så tänkte jag nu ta och prova på detta med bloggande. Jag har ju i över tio års tid varit en frekvent besökare och debatör på månget internetforum så på det hela taget så är det väl ingen större skillnad mot vad jag är van. Det troliga är ju att det mesta på min blogg kommer att kretsa kring mina favoritintressen så det kommer nog att bli en stor dominans när det handlar om modellbygge och historia.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Välkommen till bloggvärlden :)

2009-08-14 @ 08:52:09
URL: http://kamikaze.blogsome.com/
Postat av: McCoy

Tackar!

2009-08-14 @ 09:14:51
URL: http://mccoy.blogg.se/
Postat av: Kent Nilsson

Hade glömt addressen till din blogg men fann den igen via google. Tur.
Själv är jag på jobbcoach men har semester nu i juni.
Hur står det till med dig?

2013-06-22 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0