Merkava IIIC

Här har vi då resultatet av ungefär 2½ veckas byggande över en period på ungefär två månader. Jag tycker personligen att det hela gick rätt så snabbt. Detta trots att jag stötte på en hel del problem på vägen och även svor en hel del över Academy och deras inställning till kvalité. Nåväl, efter den slutliga vädringen som jag gjorde med Tamiya XF-57 Buff och XF-1 Flat Black stod min första moderna vagn klar den 17:e april i år. Det var dock riktigt roligt att bygga modernt som en omväxling till WWII som är lite mer mainstream. Jag kommer nog att bygga mer modernt i framtiden.
 
Vassego, här är slutresultatet av mitt bygge.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var allt för den här gången.
 
Limma väl nu tlls nästa gång vi ses.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0